Surprise present

A surprise campaign made me sew this pouch for someone as a present. The package arrived yesterday, was much enjoyed, and I can post the pouch now. The crocheted flowers were made for the host of this campaign, although it looks as if they belong to the pouch.  Well, maybe I should sew some flower onto the pouch next time, as I really like the look of it.

Im Rahmen einer Überraschungsaktion wurden ganz viele Geschenke gesammelt, um eine “Kreativtauscherin” zu überraschen. Gestern ist das Paket nun angekommen, hat viel Freude gemacht, und ich kann meine Tasche jetzt hier zeigen. Die Häkelblumen waren für die Veranstalterin der Aktion und liegen nur rein zufällig passend auf der Tasche. Vielleicht sollte ich aber beim nächsten Mal Blumen aufnähen, denn sie machen sich doch eigentlich ganz gut.

One thought on “Surprise present

  1. Die Tasche ist total süß geworden! Der Stoff ist ein Traum. Ist das ein “Tilda”?
    Ich liebe solche kleinen Täschchen und bide mir ein, davon nie genug haben zu können. Die beschenkte Bekannte freut sich hoffentlich entsprechend, sonst soll sie das Teil zu mir schicken! ;))
    Ja, solche Häkelblümchen würden gut passen.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s