Make a Moo :: Favourite theme

Make a Moo or two has been in existence for almost six months now. I sometimes wish I’d be able to participate more often, as I really like this format. This week it’s up to us participants to pick our favourite theme from all the themes already published. I combined three themes for my Moo: my favourite colour, children and dots & stripes.

Make a Moo or two gibt es jetzt schon seit fast 6 Monaten. Ich wünsche mir manchmal schon, dass ich häufiger teilnehmen könnte, denn so ein kleines Format hat echt was für sich. Diese Woche können sich die Teilnehmer ihr Lieblingsthema aus allen Themen auswählen, die es bereits gegeben hat. Für mein Moo habe ich drei Themen kombiniert: meine Lieblingsfarbe, Kinder und Punkte & Streifen.

13 thoughts on “Make a Moo :: Favourite theme

  1. Nee, wie klasse ist das Kärtchen denn?! Diese Farbe ist der Hit, einfach nur schön.
    Und dank Deiner ausführlichen Beschreibung habe ich gemerkt, dass ich die heutige Aufgabe bei Make a Moo besser hätte lesen sollen😉

  2. Die Kombination der Punkte, Blumen und Farbe ist dir ganz toll gelungen und – auch wenn das für mich eines der schönsten Werke ist – gefallen mir alle Werke, die du in der letzten Zeit gezaubert hast.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s