SaWo :: Embellishments

The theme at Saturday’s Workout is hand-cut embellishments. I used this challenge to create a birthday card for my mother, whose favourite colour is old rose. This is not a colour I usually like to work with, but after having added some red elements I’m quite happy with the outcome. However, I’m not entirely happy with the scan of this card, but the ribbon was too thick for my scanner.

Bei Saturday’s Workout geht es diesmal um ausgeschnittene Verzierungen. Ich habe diese Challenge mit der Gestaltung einer Geburtstagskarte für meine Mutter verbunden, deren Lieblingsfarbe altrosa ist. Das ist ja so gar nicht meine Farbe, aber nachdem ich noch ein paar rote Elemente eingefügt hatte, war ich mit dem Ergebnis ganz zufrieden. Mit dem Scan bin ich allerdings nicht ganz so zufrieden, aber das Band war für den Scanner einfach zu dick.

11 thoughts on “SaWo :: Embellishments

  1. Oh Claudia die ist mal wieder ganz große klasse.
    Super gewerkelt und mir gefällt altrosa richtig gut.

    Vielen lieben Dank für diesen Beitrag zu Saturday´s Workout.

  2. Rosa… in der Tat eine schwierige Farbe, Du hast sie aber super gemeistert. Schönes Werk, Deine Mutter hat sich bestimmt gefreut.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s