WS :: Sisters

My contribution for the new challenge at Wednesday Stamper: Sisters. The background is made with Adirondack Butterscotch and Lettuce. I love these colours. They remind me of autumn leaves. Still, the title of this card is summertime, as I picture the two sisters being on holiday. They sit on a meadow enjoying the sun while being on the lookout for cute boys.

Mein Beitrag für die neue Challenge bei Mittwochstempler: Schwestern. Der Hintergrund wurde mit Adirondack Butterscotch und Lettuce gemacht. Ich liebe diese Farben. Sie erinnern mich immer an Herbstblätter. Ich habe diese Karte dennoch mit Sommerzeit betitelt, weil ich mir vorstelle, das die beiden Schwestern im Urlaub sind, auf einer Weide die Sonne genießen und sich nach Jungs umschauen.

27 thoughts on “WS :: Sisters

  1. Das weiße Blatt paßt sehr gut zu den anderen Farben – was ich mir beim lesen der Mail nicht so recht vorstellen konnte🙂. Wirklich eine schöne Karte!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s