WS :: Buttons

Pink isn’t quite the colour I’d reach for first of all, but I feel comfortable when I use it in combination with brown. That’s even my favourite colour combination for my business outfit lol. Plus, I wanted to use different colours for the challenge at Wednesday Stamper than my usual favourites green, yellow, orange. 

Pink ist nicht gerade die Farbe nach der ich als erstes greifen würde, aber in Verbindung mit Braun geht’s in Ordnung. Das ist sogar meine Lieblingsfarbkombination für mein Business Outfit *lach*. Außerdem wollte ich für die Challenge bei Mittwochstempler mal andere Farben als meine Lieblingsfarben Grün, Gelb und Orange nehmen.

12 thoughts on “WS :: Buttons

  1. Auch wenn das nicht Deine Farben sind, dein Werk ist absolut genial geworden. Die quadratischen Knöpfe habe ich erst auf dem zweiten Blick entdeckt.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s